رنگ ترافیکی سرد | اکسیر پرگاس
28
جولای

رنگ ترافیکی سرد – قیمت انواع رنگ های ترافیکی

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید :
(*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

رنگ ترافیکی سرد به نوع خاصی از رنگ های ترافیکی گفته می‌شود که از آنها برای ایجاد خط کشی و مشخص کردن مسیرهای مختلف اینکه علائم زمینی که بر روی جاده ها و مسیرهای مختلف ترافیکی حک میشوند استفاده می گردد. از رنگ ترافیکی سرد برای ایجاد خط کشی در محورهای ترافیکی و همچنین انواع مختلف جدول ها و معابر پیاده نیز استفاده های فراوانی می گردد.
رنگ سرد ترافیکی خود دارای انواع مختلفی است که از جمله مهمترین آنها می توان به رنگ ترافیکی سرد تک جزیی و رنگ ترافیکی سرد دو جزیی اشاره نمود که هر کدام دارای خواص و ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فرد در نوع خود می باشد.
معمولا انواع مختلف رنگ ترافیکی سرد بر پایه موارد مانند ترموپلاست و یا رزین های اکریلیک طراحی و تولید و روانه بازارهای مختلف می شود.
رنگ ترافیکی سرد با توجه به مقاومت بسیار بالایی که در برابر سایش و از بین رفتن و همچنین مقاومت بسیار خوبی که در برابر ضربه و خواص مکانیکی از خود نشان می دهد و در عین حال دارای انعطاف پذیری بالایی در مصارف ترافیکی و جاده ای می باشد به صورت گسترده در انواع مختلف سطوح آسفالت و بتن مورد استفاده قرار گرفته و کارهای بسیار زیادی را در این زمینه پوشش می‌دهد.

ویژگی های رنگ ترافیکی سرد | اکسیر پرگاس

ویژگی های رنگ ترافیکی سرد

رنگ ترافیکی گرم و رنگ ترافیکی سرد در روش اجرا و استفاده از رنگ ها با یکدیگر متفاوت می باشد.
ویژگی های مثبت رنگ ترافیکی سرد خشک شدن سریع آن بوده و همچنین مقاومت بسیار بالایی که در برابر سایش و از بین رفتن و محو شدن از خود نشان می دهد و همچنین رنگ ترافیکی سرد در برابر انواع مختلف شرایط جوی و محیطی مقاومت بسیار خوبی نشان داده و این قدرت را دارد که با میزان چسبندگی بسیار بالایی به سطوح مختلف آسفالت و بتن بچسبد و برای مدت بسیار زیادی بدون هیچگونه از بین رفتگی بر روی سطوح مختلف باقی بماند. از دیگر ویژگی ها و مزایای مثبت رنگ ترافیکی سرد مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود:
چسبندگی بسیار بالا رنگ ترافیکی سرد به سطوح مختلف جاده ای
انعطاف پذیری بسیار بالای رنگ سرد ترافیکی در کاربری های مورد نظر
مقاومت بسیار بالای رنگ سرد ترافیکی در برابر شرایط جوی بارانی
زمان خشک شدن استفاده پایین رنگ سرد ترافیکی در کاربری های مختلف
استفاده از رنگ سرد ترافیکی با سرعت رنگ پاش ها
قابلیت رقیق کردن بسیار آسان و بی‌دردسر رنگ سرد ترافیکی با انواع مختلف رقیق کننده ها مانند تینر ترافیکی
تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی انواع مختلف رنگ سرد ترافیکی
وجود قدرت بسیار بالا در پوشانندگی سطوح مختلف توسط رنگ سرد ترافیکی

موارد استفاده از رنگ سرد ترافیکی

رنگ ترافیکی سرد با توجه به اینکه مدت زمان بسیار کمی را برای خشک شدن احتیاج دارد و می‌تواند در برابر عوامل مختلف شرایط جوی مقاومت و پایداری بسیار خوبی را نشان داده و با قدرت بالایی به سطوح مختلف آسفالتی و سیمانی بچسبد برای آن پوشش ایجاد کند این امکان را دارد تا برای زمان‌های بسیار زیادی چیزی در حدود یک سال یا سه سال بدون ایجاد هیچگونه کاستی بر روی سطوح مختلف باقی مانده و در انواع مختلف خط کشی‌های جاده ها خطوط عابر پیاده در پارکینگ‌ها خطوط مربوط به زمین های ورزشی و جداول و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

سوالات متداول

رنگ ترافیکی سرد بر پایه رزین های اکریلیک ترموپلاست تولید شده و برای ایجاد خط کشی در محورهای ترافیکی، جدول ها و معابر پیاده استفاده می گردد.
از نظر ظاهری رنگ ترافیک سرد، به صورت مایع بوده و رنگ ترافیک گرم به صورت پودر می باشد. قیمت رنگ ترافیک سرد به دلیل ساختارش نسبت به گرم پایین تر بوده و در نتیجه استفاده بیشتری دارد. ماندگاری رنگ ترافیک سرد حداکثر یک سال و رنگ ترافیک گرم تا 4 سال است.
تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ ترافیکی