رنگ ها و پوشش های صنعتی - اکسیر پرگاس
05
سپتامبر

رنگ ها و پوشش های صنعتی + استعلام قیمت رنگ صنعتی

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید :
(*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

رنگ های صنعتی انواع مختلفی داشته و در حالت کلی به عنوان یک پوشش در رنگ آمیزی های مختلف به حساب می‌آیند. رنگ ها و پوشش های صنعتی در زمینه مقاومت های شیمیایی و مقاومت در برابر خوردگی و پوسیدگی در بالاترین استانداردهای موجود در سراسر دنیا از نظر صنعتی قرار دارد. چرا که این رنگ در شرایطی قرار می گیرد و از آن استفاده می گردد که نیاز است تا مقاومت بسیار بالایی در برابر مواد شیمیایی مواد اسیدی و بازی و غیر از خود نشان دهد.
انواع مختلف رنگ های صنعتی معمولا از مواد پلیمری ساخته می شوند که می توانند سخت ترین پوشش را ایجاد نمایند. اکسیر پرگاس در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع مختلف بردهای صنعتی و پردازش پس از اینکه اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید اما در ادامه مقاله همراه باشید.

انواع رنگ های صنعتی - اکسیر پرگاس

انواع رنگ های صنعتی

در حالت کلی مدل های مختلف رنگ ها و پوشش های صنعتی در مصارف مختلف صنعتی در ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. لایه رویه مورد استفاده قرار می‌گیرند با توجه به نوع زرین به کار رفته در ساخت آن ها دارای محدودیت های بیشتری می باشند اما هر چه این رنگ‌ها در سطوح زیرین به عنوان پوشش آستری و یا اصلی به کار رفته باشند امکان وجود تنوع رنگی بیشتر برای رنگ های صنعتی افزایش پیدا می کند.
به عنوان مثال چند مورد از انواع رنگهای صنعتی از نوع آستری را مثال بزنیم می‌توان به آستری های رنگ پلی اورتانی، آستری های فوری، آستری های کور، آستری های اپوکسی و غیره اشاره کنیم. قیمت رنگ های صنعتی با توجه به انواع مختلف و رنگهای صنعتی قیمت متغیری خواهد بود و با توجه به رنگی که ما انتخاب میکنیم ممکن است قیمت انواع مختلف رنگ صنعتی افزایش پیدا کرده و یا کاهش پیدا کند. در ادامه به لیست تعدادی از مهم ترین انواع رنگ های صنعتی خواهیم پرداخت:
رنگ هوا خشک مورد استفاده در آستری و یا رویه
رنگ سریع خشک مورد استفاده در رویه و آستری
رنگ اپوکسی پلی آمید مورد استفاده در آستری میانی و یا رویه
رنگ اپوکسی استر هوا خشک مورد استفاده در استری و رویه
رنگ کولتار اپوکسی مورد استفاده در استری و رویه
و بسیاری موارد دیگر

کاربرد رنگ ها و پوشش های صنعتی - اکسیر پرگاس

مهم ترین کاربرد های رنگ ها و پوشش های صنعتی

در حالت کلی انواع مختلف رنگ ها و پوشش های صنعتی عمر مفید موادی که بر روی آنها از رنگ های صنعتی به عنوان پوشش استفاده شده را افزایش داده که این مورد در نتیجه هزینه های جایگزینی این مواد را تا حد زیادی کاهش می دهد و باعث ایجاد صرفه اقتصادی بسیار مناسبی می گردد. برخی از مهم‌ترین پلیمرهای مورد استفاده که از آنها برای ساخت رنگ صنعتی استفاده می شود اپوکسی فلورو پلیمر و پلی اورتان می باشد.
اگر بخواهیم در مورد کاربردهای رنگ های صنعتی سوخت بگیریم باید بگویم که زمینه کاربرد این رنگ ها بسیار وسیع می باشد و این رنگها در انواع مختلف صنایع مربوط به آب و فاضلاب صنایع پتروشیمی صنایع تجهیزات پردازش مواد غذایی صنایع و تجهیزات کشاورزی صنایع و تجهیزات ساخت خودرو و ماشین آلات صنعتی و بسیاری موارد دیگر دارای کاربرد و کاربری بسیار گسترده هستند.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ ها و پوشش های صنعتی