رنگ اپوکسی های بیلد | اکسیر پرگاس
12
ژانویه

رنگ اپوکسی های بیلد – رنگ میانی High Build + قیمت

رنگ اپوکسی های‌بیلد یا همان رنگ میانی های بیلد اپوکسی یک رنگ دوجزئی به حساب می‌آید که از رزین های اپوکسی و همچنین از یک سری پیگمنت های بسیار مرغوب و باکیفیت که خاصیت ضد خوردگی بالایی دارند تهیه شده و به بازارهای مختلف عرضه می شود. معمولاً انواع مختلف رنگ اپوکسی های‌بیلد به صورت جامد بوده و درصد بسیار زیادی از آن مواد جامد می باشد.
رنگ اپوکسی های بیلد دارای یک سری ویژگی ها و نکات مثبت می باشد که از جمله مهمترین آنها می توان به خواص مکانیکی عالی و مقاومت بسیار بالا در برابر ریزش اشاره نمود. همچنین رنگ اپوکسی های بیلد پوشش مناسب را بر روی سطوح مختلف ایجاد می نمایند.
همچنین به خود می تواند در برابر انواع بخورات مواد های شیمیایی اسیدی قلیایی و بازی و انواع مختلف محلول های نمکی و واحدهایی که دارای رطوبت فراوان هستند به خوبی پوشش ایجاد کرده و مقاومت لازم را ایجاد نماید و همچنین در برابر عوامل مواد خورنده شیمیایی نیز بسیار عالی از خود نشان می دهد.

مهمترین اطلاعات فنی در مورد رنگ اپوکسی های‌بیلد

رنگ اپوکسی های‌بیلد حالتی نیمه براق داشته و مدت زمان ماندگاری آن در شرایط ایده‌آل یعنی در محیط که دارای دمای ۲۵ درجه سانتیگراد باشد چیزی در حدود یک سال و یا ۱۲ ماه گزارش شده است همچنین این رنگ در دمای ۲۶ درجه سانتی گراد قابل اشتعال می باشد و همچنین مکانی لازم برای سخت شدن آن با استفاده از تبخیر حلال و واکنش شیمیایی میان دو جزء رنگ اپوکسی های بیلد می باشد.
همچین فاصله زمانی که باید بین دو پوشش رنگ آمیزی با استفاده از رنگ اپوکسی های بیلد صورت می‌گیرد چیزی در حدود ۲۴ ساعت و یا حداکثر ۳۰ روز کاری می باشد. همچنین رنگ اپوکسی های بیلد در مدت زمانی در حدود ۶ الی ۸ ساعت حالت ژله ای پیدا می کند.

موارد مصرف رنگ اپوکسی های بیلد | اکسیر پرگاس

مهمترین موارد مصرف رنگ اپوکسی های بیلد

رنگ اپوکسی های بیلد که همچنین به آن رنگ میانی اپوکسی نیز گفته می شود به عنوان یک پوشش دو جزئی غنی شده از روی به حساب می آید و با سرعت رزین آپوکسی و همچنین پلی آمید ساخته شده است. این رنگ می تواند در انواع مختلف محیط ها که دارای شرایط اتمسفری خورانده می باشند مورد استفاده قرار گیرد.
رنگ اپوکسی های بیلد این قابلیت را دارد تا در سطوح مختلف فلزی مانند انواع خطوط انتقال لوله در پالایشگاه‌های نفت و گاز و گازوئیل و همچنین انواع پروژه های مربوط به ساخت کشتی و عرشه و سکوهای آبخور و همچنین انواع سطوح خارجی تانک ها و تجهیزات نظامی و غیرنظامی و ماشین آلات و تجهیزات صنعتی و اتومبیل و خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

نکات در مورد استفاده از رنگ اپوکسی های بیلد

این پوشش رنگی یک پوشش قابل اشتعال بوده و از همین رو در هنگام انجام فرآیند رنگ آمیزی بهتر است هر گونه شعله و حرارت اضافی را از مجاورت رنگ اپوکسی High Build دور نماییم همچنین در هنگام استفاده از این رنگ از لوازم و تجهیزات ایمنی مانند ماسک مخصوص و دستکش مخصوص استفاده کرده و حتی المقدور سعی کنیم در صورت استفاده و رنگ آمیزی با استفاده از رنگ موهای بلند در محیط های بسته تهویه مناسب برای انجام فرآیند ایجاد نماییم.

سوالات متداول

پوشش‌های اپوکسی های بیلد یا high Build یک سیستم پوششی ضد آب، بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی، بادوام هستند و ساختاری دارند که می‌توانند برای تعمیر، بازسازی و حفاظت دائمی طیف گسترده‌ای از سازه‌ها استفاده شوند.

رنگ اپوکسی های بیلد یک پوشش دو جزئی است و برای محیط هایی که دارای شرایط اتمسفری خورانده می باشند مورد استفاده قرار گیرد. در واقع در سطوح مختلف فلزی مانند انواع خطوط انتقال لوله در پالایشگاه‌ها و کشتی رانی و تجهیزات نظامی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ اپوکسی های بیلد
لیست محصولات
گالری پروژه ها