تینر فوری

تینر فوری اکسیرپرگاس جهت رقیق سازی رنگ های آلکیدی با فراریت بالا خود باعث میشود رنگ رقیق شده با سرعت بیشتری خشک شود همچنین جهت شستشوی ابزار رنگ آمیزی به کار میرود.

تماس با اکسیر پرگاس

شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت تینر فوری

شناسه محصول: PXP 665 دسته:

توضیحات

معرفی تینر فوری

تینر فوری یکی از انواع تینر می باشد که کاربردی بوده و در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در حالت کلی تینر فوری یک ماده شیمیایی به حساب می آید که جهت رقیق نمودن انواع مختلف رنگ از آن استفاده می گردد همچنین باعث افزایش و بهبود خواص رنگ ها شده و همچنین در پارامترهای مهم در زمان خشک شدن رنگ ها و خواص آنها نیز تاثیر بسیار زیادی ایجاد می نماید.
دسترسی تینر فوری یک تیم با کیفیت انتخاب شود می‌تواند بر قابلیت اسپری شدن رنگ میزان ویسکوزیته رنگ و همچنین خاصیت عرق خوری رنگ تاثیر بسیار زیادی گذاشته و همچنین بر پارچه سرعت خشک شدن رنگ نیز تاثیر گذار باشد. از جمله مهمترین پارامتر هایی که در کیفیت تینر فوری تاثیر گذار می باشند تا به نقطه اشتغال سرعت تبخیر قدرت حلالیت نقطه جوش و سمیت دانسیته میزان رطوبت میزان ph ضریب شکست نور و درصد مواد فرار و غیره اشاره نمود.

کاربرد تینر فوری

تینر فوری که بیشتر با این نام در ایران مورد استفاده قرار می گیرد در اصل تینرهای سلولوزیک می باشند که بیشتر برای استفاده در رنگهایی که بر اساس نیتروسلولز طراحی و تولید شده‌اند کاربرد دارد. کاربرد تینر فوری در کیفیت کار نهایی، نقش بسیار زیادی خواهد داشت. احتمال اینکه درصد استفاده از تینر در رنگ ها و پوشش های مختلف آب جمع شود زیاد می باشد.
خرید تینر فوری در مناطق سرد باید به گونه ای باشد که در آن حلال های اصلی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در چنین این مواد و موادی که به هنگام استعمال رطوبت جمع می کند به صورت کامل حذف شده و یا کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه سطح یکنواخت در تینر فوری ایجاد گردد. این چنین تینر فوری به نام تینر های مخصوص مناطق مرطوب شناخته می شوند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تینر فوری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *