رنگ اپوکسی ضد اسید
04
دسامبر

رنگ اپوکسی ضد اسید + قیمت و مشخصات

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید :
(*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

رنگ اپوکسی ضد اسید به رنگ اپوکسی اطلاق می شود که بیشتر برای مصارفی کاربرد دارد که نیاز است تا پوشش ضد اسید در آنها مورد استفاده قرار گیرد. در حالت کلی برای پوشش دهی سطوح مختلف که در آن ها به افزایش مقاومت در برابر انواع مواد اسیدی و موادی که خاصیت خورندگی دارند و همچنین علوم مختلف مواد شیمیایی یکی از مناسب ترین پوشش های ایجاد شده رنگ اپوکسی ضد اسید میباشد که می تواند مقاومت بسیار بالایی را در برابر انواع مختلف مواد شیمیایی و اسیدی و بازی از خود نشان دهد.

معرفی رنگ اپوکسی ضد اسید

یکی از ویژگی ها و مزایای مثبت انواع مختلف کفپوش اپوکسی که بر روی آنها از رنگ اپوکسی ضد اسید استفاده می شود همین خاصیت ضد اسید بودن این پوشش هاست که آنها را به پوشش مناسب برای استفاده در انواع محیط های بازی و اسیدی تبدیل کرده است.
رنگ اپوکسی ضد اسید از ترکیبی تشکیل می شود که در آن رزین اپوکسی و همچنین انواع رنگ در حکم پایدار کننده و براق کننده وجود دارد و در نتیجه می تواند مقاومت بسیار بالایی را از خود درباره انواع مختلف مواد شیمیایی و اسیدی نشان دهند. همین خاصیت رنگ اپوکسی ضد اسید باعث می شود تا این رنگ به گزینه ای بسیار مناسب برای پوشش گیاهی در انواع مختلف محیط های قلیایی و همچنین اسیدی مورد استفاده قرار بگیرد و کارهای بسیار مناسبی را ایجاد نماید.

کاربرد رنگ اپوکسی ضد اسید

موارد مصرف اپوکسی ضد اسید

اپوکسی ضد اسید هم در مخازن و هم در کف سالن ها بعنوان کفپوش ضد اسید مورد استفاده قرار میگیرد. از جمله صنایع مصرف کننده به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
مخازن صنعتی حاوی اسید
کفپوش کارخانجات غذایی
کفپوش و مخازن صنایع دارویی
تجهیزات نفتی و پتروشیمیایی
کفپوش آزمایشگاه ها

ویژگی های رنگ اپوکسی ضد اسید

در حالت کلی رنگ ضد اسید قابل مصرف و کاربرد آن در انواع مختلف محیط ها می باشد. در صورتی که احتیاط باشد با توجه به خاصیت ضد اسیدی مناسبی که در رنگ اپوکسی ضد اسید وجود دارد و پوشش دهی مناسب که رنگ اپوکسی ضد اسید ایجاد می کند می توان از این رنگ به عنوان یک پوشش بسیار مناسب در محیط های اسیدی نهایت استفاده را برد.
از دیگر کاربردها و موارد مصرف رنگ اپوکسی ضد اسید به کار بردن این رنگ در مخازن صنعتی و دیگر مصارف می باشد که در نتیجه می‌تواند پشتو بسیار ایده آل و مناسب را برای مخازن ایجاد نموده و مقدار مورد نظر را از ایجاد هرگونه خوردگی و سایش درباره انواع مختلف مواد های اسیدی شیمیایی و بازی و قلیایی حفظ نمایند. در حالت کلی رنگ اپوکسی ضد اسید از این قابلیت بهره می برد که مقاومت بسیار بالا در برابر انواع مواد شیمیایی و بسیاری از خود نشان داده و همچنین دارای مقاومت حرارتی بسیار بالایی نیز می‌باشد به صورتی که این امکان را دارد که تا دمای ۱۲۰ درجه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد.
همچنین رنگ اپوکسی صنعتی ضد اسید کاربردهای دیگری نیز دارد. از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به ایجاد پوشش در لایه های میانی و نهایی سیستم های پوششی و پوشش دهی در انواع مختلف پروژه های تاسیساتی صنعتی و غیره اشاره نمود که در نتیجه می‌تواند مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و مواد شیمیایی و اسیدی ایجاد کرده و محافظت خوبی در مورد این مواد از خود نشان دهد و این امکان را دارد که در بر روی هر نوع متریال و جنسی در صنایع مختلف از جمله بتن فولاد و انواع مختلف آلیاژ ها مورد استفاده قرار گیرد.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ اپوکسی ضد اسید