رنگ اپوکسی گلس فلیک | اکسیر پرگاس
28
نوامبر

رنگ اپوکسی گلس فلیک – قیمت اپوکسی پرک شیشه

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید :
(*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

رنگ اپوکسی گلس فلیک و یا همان رنگ گلس فلیک اپوکسی یک رنگ و پوشش دو جزئی به حساب می آید که بر پایه رزین اپوکسی پلی آمید با درصد بسیار بالایی از پیگمنت ضد خوردگی گلس فلیک تولید و عرضه می‌شود. رنگ اپوکسی گلس فلیک مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت و آب از خود نشان داده و همچنین رویه اپوکسی گلس فلیک می تواند پوشش بسیار مناسبی را در برابر انواع مواد شیمیایی و عوامل مکانیکی ایجاد نموده و مقاومت بسیار بالایی در برابر این مواد از خود نشان می دهد.
قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک با توجه به انواع آن و برند سازنده آن متفاوت خواهد بود.برای دریافت قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک اکسیر پرگاس با کارشناسان فنی ما تماس بگیرید ، همچنین برای آشنایی با رنگ اپوکسی تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

مزایای گلس فلیک | اکسیر پرگاس

موارد مصرف رنگ اپوکسی گلس فلیک

رنگ اپوکسی گلس فلیک پوشش بسیار مناسب بر روی انواع مختلف سطوح فلزی مخازن مربوط به نفت خام و گاز و گازوئیل و تمام تجهیزاتی که در برابر خوردگی شدید قرار دادند مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند پوشش بسیار مناسبی ایجاد نماید.
از این پوشش رنگی می توان در انواع مختلف محیط های دریایی و زیر دریایی و همچنین پروژه های صنعتی جهت حفاظت از تاسیسات دریایی استفاده های فراوانی کرده و همچنین در مخازن فلزی مربوط به انواع مختلف سوخت ها و مواد نفتی که در این مغازه بالاترین میزان خوردگی و پوسیدگی وجود دارد استفاده نمود و در نتیجه پوشش مناسبی ایجاد کرد.
چرا که رنگ اپوکسی گلس فلیک می تواند به خوبی در برابر شرایط شیمیایی عوامل مکانیکی و خوردگی موجود در این شرایط مقاومت نشان داده پوشش دهی مناسبی ایجاد نماید. همچنین رنگ اپوکسی گلس فلیک این امکان را دارد تا با قیمت‌های بالاتر از ۵۰۰ میکرون نیز بر روی سیستم‌های غوطه ور پوشش دهی مناسبی ایجاد نماید.

قیمت رنگ اپوکسی گلس فلیک | اکسیر پرگاس

فرایند استفاده از رنگ اپوکسی گلس فلیک

پیش از استفاده از این رنگ در پایان رنگ آمیزی کلیه تجهیزات با استفاده از تینر صنعتی به صورت کامل پاکسازی گردند سپس جزء اول از رنگ اپوکسی گلس فلیک با سرعت دستگاه میکسر به صورت کامل میکس شده و بعد از آن جزء دوم به جزء اول اضافه شده و هم چنین چیزی در حدود ۵ دقیقه فریاد بین شدن این دو جز ادامه داشته باشد.
همچنین پیشنهاد می گردد که با توجه به اینکه زمان نگهداری و استفاده از رنگ مخلوط شده در زمان محدود می باشد فقط به اندازه ای که به آن احتیاج دارید رنگ مورد نظر را آماده و مخلوط نمایید بهترین زمان برای استفاده از رنگ اکسید گلس فلیک چیزی در حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بعد از فرآیند مخلوط سازید جز به رنگ میباشد. همچنین در صورتی که بخواهید با استفاده از اسپری هوا رنگ اپوکسی Glass flake را بر روی سطح مورد نظر رنگ آمیزی نمایید باید ۵ درصد تینر برای اسپری بدون هوا باید چیزی در حدود 3 الی 5 درصد تینر به رنگ اضافه گردد.
همچنین در حین فرایند رنگ آمیزی با استفاده از رنگ اپوکسی گلس فلیک باید فرایند رنگ آمیزی به صورت نوازی هم پوشش داده شود و در عین رنگ آمیزی بهتر است برای آنکه از ضخامت مورد نظر در قسمت های لبه های تیز پرده ها و قسمت های ناهموار اطمینان حاصل کنیم که در این قسمت را مجدداً تکرار گردد.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت اپوکسی گلس فلیک