پرایمر زینک فسفات اپوکسی | اکسیر پرگاس
02
نوامبر

پرایمر زینک فسفات اپوکسی + بهترین قیمت 1403

پرایمر زینک فسفات، رنگ زینک فسفات یک رنگ دو جزئی به حساب آمده که حاوی مقادیر معینی از پیگمنت ضد خوردگی زینک فسفات بوده که در عین حال با هاردنر پلی آمید ترکیب شده و رنگ اپوکسی با کیفیت را ایجاد می نماید. از نظر خصوصیات و ویژگیهای پرایمر زینک فسفات مقاومت بسیار عالی رنگ اپوکسی زینک فسفات در برابر آب و انواع مختلف محیط هایی که دارای رطوبت زیادی هستند می باشد.

ویژگی های پرایمر زینک فسفات

رنگ زینک فسفات اپوکسی چسبندگی بسیار خوب و مناسبی بر روی سطوح فلزی تمیز ایجاد می نماید و مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع خوردگی و پوسیدگی و سایش دارد. در حالت کلی پرایمر زینک فسفات به عنوان یک رنگ دو جزئی گزینه مناسب برای استفاده در محیط هایی است که میزان خوردگی در آن‌ها کم و متوسط اعلام شده باشد.
به منظور آنکه از رنگ زینک فسفات سطوح مختلف استفاده کنیم بهتر از قبل از اقدام به رنگ ها را با استفاده از پرایمر زینک فسفات صد مورد نظر را از هرگونه آلودگی مانند روغن گریس گرد و غبار و غیره به خوبی تمیز کرده و سطر را به استاندارد تمیزی موردنظر برسانیم؛ سپس با استفاده از پرایمر زینک فسفات در سطح موردنظر مشغول شویم.

ویژگی های پرایمر زینک فسفات | اکسیر پرگاس

روش استفاده از پرایمر زینک فسفات

به منظور آنکه با استفاده پرایمر زینک فسفات که رنگ دو جزئی به حساب می آید سطوح مختلف رنگ آمیزی انجام دهیم ابتدا لازم است تا دو جزء پرایمر زینک فسفات را به صورت جداگانه به خوبی هم زده و سپس با سرعت هاردنر موجود پرایمر زینک فسفات را به خود هم داده تا کاملاً یکنواخت شود که البته در مورد میزان استفاده از هاردنر باید به درصد اختلال که بر روی لیبل رنگ زینک فسفات ذکر شده است توجه کنیم و با توجه به آن میزان هاردنر تعیین کنیم.
با توجه به پاشش تینر مقدار تیم مورد نظر و یا مواد حلال را به آن اضافه کرده و آن را تا زمانی که به صورت کامل یکنواخت و یکدست شود هم میزنیم تا در نتیجه آماده مصرف استفاده در آینده برنامه ریزی گردد. با توجه به این موضوع که پرایمر زینک فسفات دارای عمر مفید از پیش تعیین شده می باشد و بعد از آن که فرایند اختلاط رنگ را انجام دادیم باید مداد رنگی که درست کردیم را در مدت زمان معینی مصرف نماییم و در صورتی که رنگ برای مدت زمان زیادی باقی بماند خاصیت شیمیایی و مورد نظر خود را از دست داده و نمی توان از آن استفاده نمود.

شرایط لازم برای استفاده از از پرایمر زینک فسفات

دمای استاندارد برای استفاده از آن چیزی در حدود ۱۰ تا ۴۰ درجه سانتیگراد باید باشد و همچنین هوا در فضایی که قرار است با استفاده از پرایمر رنگ زینک فسفات رنگ آمیزی انجام شود باید حداکثر ۸۰ درصد باشد و مورد نظر باید از هرگونه رطوبت و یخ زدگی به صورت کامل پاکسازی گردد. همچنین باید فضایی که قرار است در آن رنگ آمیزی انجام دهیم سه درجه از نقطه شبنم محیط بالاتر باشد تا پر رنگ آمیزی به درستی و بدون هیچگونه مشکلی انجام پذیرد.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت پرایمر زینک فسفات اپوکسی