(2 customer reviews)

لاک پلی اورتان

لاک پلی اورتان پلی آمید

لاک پلی اورتان اکسیر پرگاس برپایه رزین های دو جزئی پلی یورتان ساخته شده و دارای مقاومت سایشی وچسبندگی بسیار مناسبی میباشند همچنین به دلیل مقاومت مناسب در برابر سایش و دارا بودن خاصیت آنتی یو وی anti uv به عنوان لایه رویه در سیستم های رنگی کاربرد بسیار بالایی دارد

شناسه محصول: PXP 307 PU دسته: ,

توضیحات

معرفی لاک پلی اورتان

لاک پلی اورتان یا همان لاک پلی یورتان یک لاک کاملا بی رنگ و شفاف می باشد و به گونه ای طراحی شده است که به خوبی نقش ها و طرح های لایه های زیرین خود را حفظ کرده و از آنها محافظت می نماید. در ساختمان‌ها و تاسیسات قسمت هایی وجود دارند که بیشتر از سایر قسمت ها مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین به حفاظت بیشتری در کف آنها احتیاج می باشد که در این موارد معمولاً از لاک پلی اورتان استفاده می شود.
این مسئله که همه چیز با گذر زمان دچار فرسایش می شود یک حقیقت اجتناب ناپذیر است، اما برای آن که طول عمر سازه ها و وسایل بیشتر شده و محافظت از آن ها بهتر صورت گیرد، ابزارها و روش های بسیار متنوع و خوبی وجود دارد.
لاک پلی اورتان محصولی کاملا کاربردی است که با هدف محافظت از کفپوش های بتنی تولید شده و ضمن حفظ زیبایی و جلوه آن ها موجب بالا رفتن طول عمرشان نیز می گردد. پوشش کفپوش بتنی باید هم دوام بالایی داشته و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد. لاک پلی یورتان به خوبی این نیاز را برطرف می کند. از مزیت های مهم این لاک آن است که می توان در آن طرح های دلخواه مانند آرم و لوگوی ساختمان و اشکال دیگر را اعمال کرد.

لاک پلی اورتان دو جزئی و تک جزئی کجا کاربرد دارد؟

از جمله مهمترین فضاهایی که از لاک پلی اورتان به عنوان کفپوش استفاده می شود می توان به کف پوش راهرو ها و انواع مختلف راه پله و سرویس‌های بهداشتی و همچنین فضاهای موجود در پشت بام یک ساختمان و غیره می توان اشاره کرد. در حالت کلی برای مناطقی که در معرض رفت و آمد های بسیار زیاد و فعالیت‌های بسیار زیادی هستند نیاز است تا یک کفپوش پلی یورتان با دوام و با کیفیت که در برابر سایش و ساییدگی مقاومت داشته باشد استفاده شود که بهترین گزینه استفاده از انواع مختلف لاک پلی اورتان می باشد.
انواع مختلف لاک پلی یورتان که می توان با لاک پلی اورتان تک جزئی و لاک پلی اورتان دو جزئی و همچنین لاک ضد خش پلی اورتان اشاره نمود گزینه بسیار مناسبی برای به کار رفتن در انواع مختلف پوشش های کف و بتن صنعتی می باشند که دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و حفظ لایه های زیرین خود هستند.

ویژگی ها و مشخصات بارز لاک پلی اورتان

اگر بخواهیم در مورد مواد تشکیل دهنده ی لاک پلی اورتان سخن بگوییم باید بگوییم که این لاک از ترکیب هاردنر و رزین ایجاد می گردد. همچنین لاک پلی یورتان مهارتی کاملاً بی رنگ و شفاف داشته و این امکان را به کاربر می دهد که در صورت استفاده از لاک پلی اورتان نه تنها هیچ تغییر در ظاهر به نقش و طرح های لایه های زیرین ایجاد نمی گردد بلکه مقاومت بسیار بالایی نیز در برابر خط و خش و آسیب به طرح های زیرین در صورت استفاده از لاک پلی اورتان ایجاد شده و همچنین موقعیت مناسبی در مورد نور فرابنفش نیز ایجاد می گردد که در نتیجه از ایجاد هرگونه تغییر در رنگ پلی اورتان زیر این تعداد زیادی جلوگیری می شود.
همچنین با توجه به مقاومت بسیار بالای پلی اورتان در برابر ساییدگی از لاک پلی اورتان در صنایع مختلف از جمله صنایع غذایی صنایع خودروسازی و تجهیزات و ماشین آلات صنایع دارویی صنایع شیمیایی صنایع چاپ صنایع مربوط به سوله ها و انبارداری و صنایع مربوط به کارخانجات صنعتی و همچنین برای انواع مختلف کفپوشهای دکوراتیو و تجاری و تفریحی استفاده های فراوانی می گردد. اگر بخواهیم از مهم ترین ویژگی ها و مزایای یک پلی اورتان سخن بگوییم مواردی هستند که در زیر به آنها اشاره خواهیم نمود:
ایجاد چسبندگی فوق العاده زیاد لاک پلی اورتان برای سطوح مختلف از جمله بتن چوب سنگ و غیره
عدم جذب و ایجاد هرگونه آلودگی از جمله روغن، دوده، گریس و غیره در صورت استفاده از لاک پلی یورتان
مقاومت بسیار عالی این لاک در برابر انواع حلال ها و اسید ها
محافظت بسیار مناسب لاک پلی ورتان از سطوح زیرین و جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب برای این سطوح

ویژگی های لاک پلی اورتان - اکسیر پرگاس

نحوه بسته بندی لاک پلی اورتان

این لاک های معمولا در بشکه های 25 کیلوگرمی عرضه می شوند. بهترین دما برای نگهداری این ماده شیمیایی پر کاربرد، دمای بین 5 تا حداکثر 35 درجه سانتی گراد است. لازم به ذکر است این محصول باید به دور از گرمای زیاد، تابش مستقیم نور خورشید و یا محیط های یخبندان و مرطوب نگهداری شود. لاک پلی اورتان اگر در شرایط مناسبی بسته بندی و ذخیره شود تا یک سال قابلیت نگه داری خواهد داشت.

نکات ایمنی هنگام استفاده از لاک پلی اورتان

لاک پلی اورتان یک ماده شیمیایی صنعتی است که علی رغم داشتن ویژگی های مفید و مزیت های متعدد باید هنگام استفاده و نگهداری از آن نکات ایمنی خاصی را رعایت کرد. در غیر این صورت استنشاق یا خورده شدن این ماده می تواند موجب آسیب های جدی به فرد بشود. هنگام استفاده از رنگ پلی اورتان باید این نکات را مد نظر داشت:
-این لاک ذرات بسیار ریزی دارد که قابلیت معلق شدن دارند. بنابراین حتما باید از تنفس آن خودداری کرد و هنگام استعمال آن محتاط بود.
-بهترین راه برای محافظت از سلامتی هنگام استعمال یا حمل این لاک، استفاده از دستکش های استاندارد، ماسک و عینک های مخصوص است.
-در صورتی که ذرات لاک پلی اورتان با چشم یا پوست برخورد کرد یا به هر نحوی بلعیده شد حتما باید آن موضع با آب فراوان شسته شده و به پزشک مراجعه کرد.

سوالات متداول

لاک پلی اورتان لاک کاملا بی رنگ و شفافی است که به خوبی طرح های لایه های زیرین خود را حفظ کرده و از آنها محافظت می نماید. در ساختمان‌ها و تاسیساتی که به حفاظت بیشتری در کف نیاز است معمولاً از لاک پلی اورتان استفاده می شود.

لاک پلی یورتان محصولی کاملا کاربردی است که با هدف محافظت از کفپوش های بتنی تولید شده و ضمن حفظ زیبایی و جلوه آن ها موجب بالا رفتن طول عمرشان نیز می گردد. پوشش کفپوش بتنی باید هم دوام بالایی داشته و هم زیبایی و جذابیت داشته باشد

توضیحات تکمیلی

وزن 20 کیلوگرم
رزین

لایه

2 reviews for لاک پلی اورتان

  1. حسن رحمانی

    سلام.
    قیمت چند؟

  2. مریم مختارزاد

    سلام وقت بخیر. لطفا برای استعلام قیمت با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید : 02126356978

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *