تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی - اکسیر پرگاس
11
اکتبر

تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی + قیمت

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید :
(*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

کارخانه اکسیر پرگاس برای سهولت انتخاب رنگ مورد نظر مشتریان خود اقدام به معرفی و توضیحاتی در مورد رنگ روغنی و رنگ اکریلیک ساختمانی کرده است ،تفاوت رنگ روغنی و رنگ اکریلیک ساختمانی موضوع مورد بحث ما در این مقاله می باشد پس در صورتیکه شما قصد دارد در مورد تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی اطلاعات مناسبی کسب نمایید، می توانید موضوعات ارائه شده در این مقاله را مطالعه کرده و به این مهم دست یابید پیش از آن که بخواهیم به تفاوت رنگ روغنی با رنگ اکریلیک ساختمانی بپردازیم بهتر است هر کدام از این رنگ ها را برای شما معرفی نماییم پس با ما همراه باشید:

رنگ اکریلیک ساختمانی

رنگ اکریلیک ساختمانی یکی از رنگ هایی است که طیف تنوع آن بسیار گسترده و بزرگ می باشد و از جمله ویژگی های این رنگ پرکاربرد این موضوع باشد که انعطاف پذیری بسیار بالایی داشته و در عین حال غلظت بالایی را ایجاد می نماید. رنگ اکریلیک ساختمانی این مهم را ایجاد می‌کند که در سطح مورد نظر بافت ایجاد کرده و زیبایی کار را دو چندان می نماید.
معمولاً حلال به کار رفته و رنگ اکریلیک ساختمانی آب بوده این امکان را دارد تا برای سطوح مختلف به راحتی خشک می شود. همچنین قیمت رنگ اکریلیک ساختمانی با توجه به انواع آن و همچنین برند سازنده آن متفاوت خواهد بود.

 رنگ روغنی ساختمانی | تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی - اکسیر پرگاس

رنگ روغنی ساختمانی

رنگ روغنی یکی دیگر از انواع رایج رنگ های ساختمانی به حساب می آید که آن برای رنگ آمیزی سطوح مختلف از جمله دیوارها، سقف ها و غیره استفاده های فراوانی از آن می شود. معمولاً ماده ای که از آن انواع مختلف رنگ روغنی تولید میگردد و بذر گیاه کتان می باشد. روغن بدست آمده از بذر گیاه کتان با انواع مختلف مواد رنگی ترکیب شده و در نتیجه رنگ روغنی ساختمانی ایجاد می گردد و با انواع مختلف رنگ های روغنی ساختمانی در دو نوع براق و مات در بازار وجود داشته و قیمت رنگ روغنی ساختمانی نیز با توجه به برند سازنده آن و نوع آن متفاوت خواهد بود. از جمله معایب رنگ روغنی ساختمانی این می باشد که بوی آزار دهنده دارد و خشک شدن آن نیز به زبان زیادی احتیاج دارد.
در ادامه این مقاله قصد داریم به تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی بپردازیم پس با ما همراه باشید. یک تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی در این است که برای انواع مختلف رنگهای روغنی تینر به عنوان حلال به حساب می‌آید اما برای رنگ اکریلیک ساختمانی آب در نقش حلال عمل می کند. یکی دیگر از انواع تفاوت رنگ روغنی و رنگ اکریلیک ساختمانی در این است که رنگ روغنی از آنجایی که معمولاً از انواع مختلف ترکیبات شیمیایی به وجود می‌آید و دارای بوی بسیار آزار دهنده بوده اما انواع مختلف رنگ اکریلیک ساختمانی هیچگونه بوی آزار دهنده نداشته و اطرافیان را اذیت نمی کند.
از دیگر تفاوت رنگ روغنی و اکریلیک ساختمانی می توان به این موارد اشاره نمود که مدت زمان خشک شدن انواع رنگ روغنی از ساختمانی بسیار بیشتر از انواع مختلف رنگ اکریلیک ساختمانی می باشد در مورد رنگ اکریلیک ساختمانی با توجه به سرعت خشک شدن آن این امکان وجود دارد که با سرعت بیشتری لایه‌های رنگ دیگری را برای آن رنگ آمیزی نمود.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ روغنی و رنگ اکریلیک