تینر-ترافیکی - اکسیر پرگاس
01
اکتبر

تینر ترافیکی | قیمت تینر ترافیکی | حلال ترافیکی

رنگ های اکریلیک در تنوع بالا در بازار موجود هستند. این رنگ ها به علت غلظت بالایی که دارند، برای ایجاد بافت در سطوح مختلف مناسب هستند. این رنگ ها بسیار انعطاف‌پذیر بوده و بر روی همه سطوح قابل‌اجرا هستند. علاوه بر آن، رنگ های اکریلیک به ‌سرعت خشک می‌شوند.
رنگ های اکریلیک در انواع براق، نیمه براق، و مات موجودند. اما این رنگ‌ها به اندازه رنگ های روغنی براق نیستند. رنگ های اکریلیک به این دلیل که پایه آب دارند، از محبوبیت زیادی برخوردارند.

مزایای رنگ اکریلیک

تینر ترافیکی و یا همان حلال ترافیکی رقیق کننده ای است که برای ایجاد غلظت مورد نظر در رنگ ترافیکی به عنوان حلال رنگ ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد. تینر ترافیکی یک نوع مایع رقیق کننده به حساب می آید که برای انواع رنگ با فرمول سنگین از جمله رنگ ترافیکی مورد استفاده قرار گرفته است غلظت مورد نظر را در ایجاد می نماید. اتصال در رنگ سرد ترافیکی اکریلیک ترموپلاست از تینر ترافیکی به منظور ایجاد ویسکوزیته مورد نظر در رنگ استفاده می شود. معمولاً قیمت تینر های ترافیکی از انواع مختلف حلال ها و تینر های معمولی بالاتر می باشد.
همچنین این نکته حائز اهمیت می باشد که هر نوع رنگ ترافیکی که برای خط کشی استفاده می گردد با توجه به تولید کننده آن تینر ترافیکی مخصوصی را می‌طلبد و در نتیجه خاصیت رنگ مورد نظر به صورت مطلوب ایجاد گردد. با توجه به همین موضوع استفاده از تینر های ترافیکی یک شرکت تولید کننده رنگ که با فرمول مشخص برای یک رنگ ترافیکی مخصوص تولید شده است برای رنگ ترافیکی دیگری که دارای فرمول ثانویه و جداگانه می باشد و به هیچ وجه توصیه نشده چرا که در نتیجه کارهای مورد نظر برای رنگ مورد نظر ایجاد نشده و در نتیجه هزینه اضافی به بار آمده و باید مجدداً رنگ جدید تهیه نماییم.

مشخصات تینر ترافیکی - اکسیر پرگاس

مشخصات فنی تینر ترافیکی

تینر ترافیکی دارای انواع مختلف می باشد که مشخصات فنی آنها نیز ممکن است در بعضی موارد متغیر باشد برای انواع مختلف تینر های ترافیکی یکسان می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. معمولا رنگ تینر ترافیکی شفاف بوده و این حالت فیزیکی آن نیز مایع می باشد و دانسیته رنگ ترافیکی نیز چیزی در حدود 0.86 گرم بر سانتی متر مکعب در نظر گرفته می شود.
همچنین تینر ترافیکی کاملاً قابل اشتعال بوده و دمای لازم برای اشتعال آن چیزی در حدود ۲۵ درجه سانتیگراد می باشد. انواع مختلف این محصول معمولاً در بشکه های ۲۲۰ لیتری و یا کمتر بسته بندی می شوند.

نکات ایمنی در هنگام استفاده از تینر ترافیکی

در هنگام استفاده از تینر ترافیکی باید به خوبی مراقبت از چشم ها باشیم و از لوازم ایمنی مناسب استفاده نمایید و در صورتی که تینر ترافیکی با چشم برخورد داشت و با استفاده از آب سرد شستشو دهیم. در هنگام استفاده از تینر ترافیکی حتماً از دستکش مخصوص استفاده نمایید چرا که این طور موقتی از پوست بدن واکنش داده و ایجاد اتحاد نماید.
با توجه به مواد شیمیایی بسیار خطرناک موجود در این تینر پیشنهاد می‌شود تا از این محصول به هیچ وجه در فضای بسته استفاده نکرده و برای استفاده از آن به فضای باز مراجعه نمایند. همچنین استنشاق تینر ترافیکی برای مدت طولانی می تواند خطرات جدی را برای فرد استنشاق کننده ایجاد نماید و بهتر است در هنگام استفاده از این تینر از ماسک مخصوص استفاده نمایید.

نکات مهم در مورد انبارداری تینر ترافیکی

با توجه به اینکه تینر ترافیکی قابل اشتعال می باشد باید در محیطی نگهداری شود که بیش از حرارت از پای شعله آتش وجود نداشته باشد همچنین قبل از استفاده از تینر ترافیکی بهتر است پرده ایمنی آن را به صورت کامل مطالعه نمایید در صورتی که دمای محیط طرح ترافیکی در آن نگهداری می شود ایده آل باشد می تواند چیزی در حدود یک سال پس از تاریخ تولید نگهداری شود و از آن استفاده نمود.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت تینر ترافیکی