رنگ رویه پلی اورتان | اکسیر پرگاس
20
سپتامبر

رنگ رویه پلی اورتان صنعتی | قیمت رنگ پلی یورتان

رنگ رویه پلی اورتان صنعتی یکی دیگر از انواع رنگهای به کار رفته در پوشش های صنعتی به حساب می آید که می تواند کاربردها و کاربری های بسیار وسیعی را در صنایع مختلف مانند صنایع مربوط به آب و فاضلاب صنایع مربوط به لوله های نفت و گاز و گازوئیل و دعوت کلی صنایع پتروشیمی و همچنین صنایع مربوط به ساخت و ساز های ساختمانی و صنایع مربوط به فولاد و انواع مختلف آلیاژ ها را تحت پوشش قرار دهد رنگ رویه پلی اورتان صنعتی کاربردهای بسیار زیادی دارد و بیشتر به عنوان لایه نهایی رنگ و پوشش در کاربری‌های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
با توجه به ویژگی ها و خصوصیات و مقاومت بسیار بالایی که رنگ رویه پلی اورتان صنعتی در برابر شرایط جوی مختلف از خود نشان می دهد یک گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده به عنوان لایه رنگ نهایی در فرایند های رنگ آمیزی در شرایط مختلف جوی به حساب می آید.

مدل های مختلف رنگ رویه پلی اورتان صنعتی

رنگ رویه پلی یورتان صنعتی به عنوان رویه پلی اورتان دو جزیی به حساب آمده و در انواع مختلف به حساب می آید که همین انواع مختلف لیست قیمت رنگ پلی اورتان را نیز بسیار گسترده می کند. رنگ روکش پلی یورتان از نظر براقیت دارای یکسری طبقه بندی می باشد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت همچنین برخی جهت افزایش ضخامت لایه رنگ پلی یورتان از این رنگ به عنوان لایه میانی نیز استفاده می‌کنند البته انجام این کار توصیه نمی شود. اگر بخواهیم انواع مختلف رنگ پلی اورتان صنعتی را نام ببریم می توان به رنگ رویه پلی یورتان صنعتی مات،رنگ رویه پلی یورتان صنعتی نیمه مات، رنگ رویه پلی اورتان صنعتی نیمه براق و رنگ رویه پلی یورتان صنعتی براق اشاره کنیم.

مهم ترین ویژگی های رنگ رویه صنعتی پلی اورتان

رنگ پلی یورتان صنعتی در برابر انواع مختلف شرایط جوی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد. همچنین این رنگ در برابر اشعه uv و نور خورشید مقاومت بسیار بالاتری نسبت به انواع دیگر رنگ های صنعتی داشته و در نتیجه در انواع مختلف مصارف و صنایع حساس از رنگ رویه صنعتی پلی یورتان به عنوان لایه نهایی پوشش استفاده می‌کنند و تقریبا می‌توان گفت این مورد را به عنوان بهترین گزینه بوده و جایگزین مناسب دیگری در بازار ندارد. در حالت کلی با توجه به گزینه های به کار رفته در هنگام ساخت رنگ رویه صنعتی پلی یورتان این رنگ می تواند مقاومت های متفاوتی را در برابر اشعه های uv از خود نشان دهد.

رنگ رویه پلی اورتان

مهمترین کاربرد رنگ رویه صنعتی پلی یورتان

رنگ رویه صنعتی پلی اورتان استفاده از آن به عنوان لایه نهایی رنگ و پوشش برای رنگ های میانی و استر اپوکسی می باشد که در اثر چسبندگی بسیار مناسبی ایجاد می گردد. این رنگ در حالت کلی با رنگ های صنعتی اپوکسی سازگاری بسیار مناسبی داشته و در نتیجه این رنگ می تواند ضعف های موجود در رنگ های اپوکسی را در برابر تابش نور خورشید و اشعه uv به صورت کامل از بین برده و پوشش دهد و در نتیجه به صورت یک پوشش رنگ اصلاحیه بسیار مناسب در صنایع مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ رویه پلی اورتان صنعتی