رنگ مخصوص جدول بتنی - اکسیر پرگاس
14
سپتامبر

رنگ مخصوص جدول بتنی – قیمت رنگ جدولی درجه یک

مطالبی که در این صفحه می‌خوانید : (*جهت دسترسی سریع روی عنوان موردنظر کلیک کنید)

رنگ مخصوص جدول بتنی یک رنگ بسیار پرکاربردی برای رنگ آمیزی جداول مختلف بتنی به حساب می آید که یکی از مهمترین ویژگی ها از هدف تولید رنگ جدولی، به کارگیری فناوری نانو در تهیه رنگ جدولی نانو است. در نتیجه این ویژگی باعث افزایش دوام و طول عمر بسیار عالی رنگ می شود. همچنین از مواردی مانند پوسته پوسته شدن و کنده شدن رنگ از روی جداول مختلف تا حدود زیادی جلوگیری شده و کیفیت و شفافیت بسیار خوبی را ارائه می نماید.

رنگ مخصوص جدول خیابان ها

رنگ جدولی خیابان یا همان رنگ مخصوص جدول بتنی این قابلیت را دارد که ناهمواری های موجود در جداول را به خوبی پر کرده و به صورت بسیار مناسبی در استه بلوک جداول نفوذ نماید. با توجه به تحقیقات و تجربیات کسب شده رنگ مخصوص جدول بتنی چیزی در حدود ۵ برابر رنگ های معمولی ماندگاری و مقاومت از خود نشان می دهد.
با توجه به مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی که رنگ جدول اکریلیک یا همان رنگ مخصوص جدول بتنی از خود نشان می دهد این رنگ قیمتی هم تراز با دیگر رنگ های معمولی مانند رنگ های روغنی و سایر موجود در سطح بازار داشته و از این نظر بسیار مقرون به صرفه می باشد.

مزایای استفاده از رنگ مخصوص جدول بتنی

از دیگر مزیت های استفاده از رنگ مخصوص جدول بتنی یا همان اراک جدولی نانو غیر قابل نفوذ بودن آب به این نوع رنگ می باشد که در نتیجه باعث ایجاد خاصیت ضد آب بودن در این رنگ ها کرده است و همچنین رنگ های تنوع بسیار بالایی در رنگبندی دارند که از جمله مهمترین رنگ های مخصوص جدول بتنی می‌توان به رنگ‌های مانند زرد آبی سبز قرمز مشکی سفید و مختلف رنگ های شفاف و بی رنگ و غیره اشاره نمود.
همانطور که گفته شد رنگ مخصوص جدول بتنی دارای انواع مختلف رنگ های شفاف می باشد که می توان از این لایه محافظ و ضد آب در انواع مختلف سازه های فلزی و بتنی سطوح مختلف استفاده نمود.

مزایای استفاده از رنگ مخصوص جدول بتنی - اکسیر پرگاس

نحوه استفاده از رنگ مخصوص جدول بتنی

پیش از آنکه بخواهیم از رنگ مخصوص جدول بتنی استفاده کنیم بهتر از سطح مورد نظر را به خوبی تمیز کرده و به گونه ای که هیچ گونه آلودگی و یا اضافه در محل مانند گرد و غبار، رطوبت، چربی، روغن و دیگر موارد وجود نداشته باشد. برای این که در رنگ جدولی یا همان رنگ جدول خیابان یکنواختی مناسب ایجاد گردد بهتر است تینر را آهسته آهسته و به آرامی به رنگ اضافه نموده و خوب آن را به هم بزنید تا این دو با هم مخلوط شوند.
دلیل اضافه نمودن تینر به رنگ جدولی نانو رقیق کردن آن و تنظیم میزان ویسکوزیته موجود در رنگ می باشد. رنگ جدول خیابان این قابلیت را دارد که با ابزار مختلف اتم قلم مو و انواع مختلف اسپری ها مورد استفاده قرار گیرد و کیفیت بسیار مناسبی را نتیجه نمایند. برای ایجاد نتیجه بهتر و کارایی بهتر رنگ مخصوص جدول بتنی بهتر از محیط قرار است در آن به رنگ آمیزی رنگ جدولی نانو بپردازیم دمایی در حدود ۵ درجه سانتیگراد الی ۵۰ درجه سانتیگراد داشته باشد. چراکه در این دما رنگ مخصوص جدول بهترین عملکرد خود را خواهد داشت.

تماس با اکسیر پرگاس
شماره تماس جهت پاسخگویی به سوالات فنی و استعلام قیمت رنگ جدولی